dilluns, 4 de febrer del 2013

Dormint al cau: Excursió, Sopar & Empresa

Aquest passat cap de setmana els pios  hem tingut excursió de dos dies al parc del Montnegre i el Corredor, dormint a  Maristes, aprofitant també per sopar amb els pares i avançar una mica el musical.

El dissabte al matí ens vam llevar d'hora i vam anar cap a l'estació on, cap a les 10 aprox. , vam agafar un tren fins a Sant Celoni, fent transbord a Granollers. Ja allà, cap a les 11, i encara morts de son, vam començar a caminar pel Parc Natural del Montnegre i el Corredor, aprofitant l'estona per gaudir de la natura i divertint-nos entre nosaltres. A més, per fer el camí més entretingut, vam anar jugant a l' X15.
Després de dinar, un cop acabada l'excursió, vam tornar cap a Maristes, on, juntament amb la gent que no havia pogut anar a l'excursió, vam avançar la feina de l'empresa.

Al tren, cap a Sant Celoni

Els nostres monitors sexys

Fent una bacaina!!

Una ovella més...

Ja avançada la tarda, cap a les 9 del vespre, vam sopar juntament amb els nostres pares al menjador de l'escola i, gràcies a l'aportació de cadascú de nosaltres, ens vam fer un fart de menjar pizzes, croquetes, pastissos, truites i un munt de coses més. Per acabar el sopar amb bon peu, tots junts vam fer una partida al Bingo, on es sortejaven samarretes, ampolles de cava i caixes de bombons i que, principalment, es va endur la família del Roger Marcos. Però la nit no s'acabava per nosaltres encara, ja que un cop els pares van haver marxat, vam anar tots junts a una classe on vam veure, per enèsim cop, Hairspray.

Sopar amb els pares!

El diumenge, cansats del dia anterior, ens vam llevar cap dos quarts de vuit del matí i, després de recollir la sala Champagnat, vam esmorzar al menjador una mica de tot el que havia sobrat el dia anterior.  La resta del matí vam estar practicant per al musical i, alguns, fent l'escut d'Albadapuff, que encara no està acabat. La propera setmana, carnaval!!

1. Ohhhhh!! Però quins monitors més i més guapos que teniu!!!=)

C&L (Anònims)

2. Ostres tu, no havia arribat a deduir que el Pablo havia evolucionat directament de les cabres mmmm... serà interessant veure el seu desenvolupament dins de la Unitat.